تحويل خودرو ثبت نامي پس از ۲۸ سال
 

مديرعامل ايران خودرو با ابراز تأسف از تأخير در تحويل خودرو به اين شهروند گچساراني عنوان کرد: پس از بررسي اسناد و مدارک، از ايشان براي تحويل خودرو دعوت کرديم و خودرو مورد نظر امروز تحويل داده شد.
هاشم يکه زارع، توجه به خواست مشتريان را وظيفه ي توليد کنندگان دانست و افزود: در صورتي که خواسته اي درست و مستند باشد، وظيفه ي خود مي دانيم که حقوق مشتريان را پرداخت کنيم.

 

به گفته وي، آقاي فلاحت زاده سال 1364 مبلغ 60 هزارتومان براي خريد يک دستگاه وانت پيکان به حساب ايران خودرو واريز کرده بود که قيمت اين خودرو امروز حدود 12 ميليون تومان است.
مدير عامل ايران خودرو افزود: اين شرکت تنها با دريافت هزينه ي آبشن هاي جديد مانند ترمز اي بي اس و برخي تجهيزات اضافي و با احتساب 60 هزارتوماني که سال 64 واريز شده بود مجموعا 2 ميليون و 560 هزار تومان از ايشان دريافت کرده است.
فلاحت زاده، فرزند صاحب اصلي اين خودرو، که براي تحويل آن به ايران خودرو آمد درباره ي علت اين همه تأخير در تحويل خودرو گفت: سال 64 پدرم براي خريد يک دستگاه وانت پيکان نام نويسي کرد، اما؛ مدتي بعد و هنگام تحويل خودرو داماد ما شهيد شد و نتوانستيم در وقتي که براي دريافت خودرو اعلام شده بود، مراجعه کنيم و مدتي بعد که مراجعه کرديم، گفتند: تحويل خودرو بر اساس حروف الفبا است و به همين علت ماشين را به ما ندادند و پيگيري ها نيز بي نتيجه ماند.
وي درباره احساسش از اينکه بعد از 28 سال پيگيري هايشان به نتيجه رسيده است و موفق به دريافت اين خودرو شده اند، گفت: اينکه بعد از 28 سال خودرو را تحويل گرفتيم خوشحاليم، ولي؛ مشکل ما را بايد 28 سال قبل حل مي کردند که متأسفانه اينگونه نشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 255
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 797
بازدید ماه : 12984
بازدید کل : 462698
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2